جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

خریدار ضایعات آهن

ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ| طراحی سایت فروشگاهی| بهینه سازی سایت seo

۱ بازديد
۰ ۰

خریدار ضایعات آهن در ایران ضایعات2 ، مواد بازیافت‌‌پذیری را که در طبیعت هستند را خریداری می‌کند. همه‌ی ابزارآلات که در اطراف ما هستند دارای قسمت‌های قابل بازیافت شدن هستند مانند ماشین‌ها، صنعت‌های ساختمان و مواد دور ریختنی و برعکس زباله‌ها، قیمت ضایعات آهن بالایی داشته و ارزش پولی چشمگیر دارند، بِه همین علت به آن‌ها زباله‌های گران‌قیمت نیز گفته می‌شود.

ضایعات آهن چیست؟

اصولا ضایعات فولادی با درصد کربن پائین را ضایعات آهن می‌‌نامند. همچنین با عنوان‌ ضایعات فولادی هم شناخته می‌شوند. همان‌گونه که می‌دانیم آهن از جمله فلزهایی است که خریدار ضایعات آهن بعد از خرید آهن آلات مصرف شده، دوباره آن را ذوب کرده و به عنوان یک فلز برای مصرف‌های دیگری استفاده می‌کند.

بازیافت کردن به چه معنی است؟

به آماده ‌کردن ماده‌ها جهت استفاده دوباره در مصارف مختلف بازیافت می‌گویند. مواد مناسب بازیافت ضایعات آهن توسط خریدار ضایعات آهن خریداری شده و جهت استفاده دوباره بازیافت می‌شود. عمل بازیافت باعث می‌شود بتوانیم از هدر رفتن دارایی‌های ملی جلوگیری کنیم.

منشاءهای تامین ضایعات آهن

خریدار ضایعات آهن جهت تهیه ضایعات سه منبع زیر را در کل به کار می‌گیرد:

  • خانگی
  • عمومی
  • صنعتی

منابع تامین ضایعات

خریدار ضایعات در محل

ضایعات خریده شده به وسیله خریدار ضایعات آهن در محل که با اعلام خرید آهن‌های به‌ دردنخور انجام می‌شود، بر حسب گستردگی فعالیت بازیافت در انبارهای ضایعات بزرگ یا کوچک با نام انبار ضایعات نگه‌داری می‌شوند. نکته‌ی دیگر در خرید ضایعات در محل این است که خرید ضایعات بر پایه کیلو (وزن) صورت می‌گیرد.

نکته : ارزش‌گذاری ضایعاتی مانند موتور ماشین بر اساس عملکردشان است اما ارزش‌گذاری ضایعات آهن بر اساس وزنشان است.

 

خریدار ضایعات درمحل

 

خریدار ضایعات آهن

ضایعات خریده شده به وسیله خریدار ضایعات آهن در محل که با اعلام خرید آهن‌های به‌ دردنخور انجام می‌شود، بر حسب گستردگی فعالیت بازیافت در انبارهای ضایعات بزرگ یا کوچک با نام انبار ضایعات نگه‌داری می‌شوند. نکته‌ی دیگر در خرید ضایعات در محل این است که خرید ضایعات بر پایه کیلو (وزن) صورت می‌گیرد.

نرخ ضایعات و آهن

نرخ ضایعات و آهن منوط به جایگاه ، زمان و یا خود شخص تغییر می‌کند. به طور معمول قیمت‌ها به دو صورت یا مستقیم و حضوری بین خریدار ضایعات آهن و فروشنده صورت می‌پذیرد و یا غیرمستقیم و‌ بااینترنت به فروش می‌رسد.

کاربرد ضایعات آهن

خریدار ضایعات آهن از ضایعات آهن در تمام جهان جهت بازیافت کردن و یا استفاده دوباره استفاده می‌کند. به این ترتیب که این روزها در کشورهای مدرن بعد از جداسازی ضایعات آهن، آن‌ها را با دقت کامل پودر کرده و جهت مصارف مختلف بعد از اضافه کردن افزودنی‌های مورد نیاز در صنعت قطعه‌سازی دسته بندی می‌کند. اما در ایران از این ضایعات آهن جهت ذوب کردن در کوره‌ها استفاده می‌شود.

مراحل ذوب کردن ضایعات آهنی که توسط خریدار ضایعات آهن خریداری شده است. به این شکل است که ابتدا ضایعات آهن را که از ورق‌های نازکتری تشکیل شده است جهت شارژ کوره تا یک سوم کوره پرکرده و ذوب می‌کنند، پس از ذوب آن‌ها، ضایعات آهن ضخیم‌تر را در داخل کوره ‌می‌‌‌ریزند وبه این علت که ضایعات ذوب شده قبلی در کوره موجود است، این ضایعات زودتر و در مدت زمان یک الی دو ساعت ذوب می‌شوند.

بنابراین خریدار ضایعات آهن می‌تواند باعث کم شدن ماهیت فولاد بشود، چراکه درصد استفاده شده از انواع ضایعات آهن که در کوره‌ها جهت شارژ و ذوب شدن استفاده می‌شود، در ساختن انواع مختلف فولاد اهمیت به سزایی دارد.

بازیافت ضایعات و آهن

 

نتیجه گیری

ایران ضایعات2 از جمله بیشترین خریدار ضایعات فلزی می‌باشد که ضایعاتی مثل ضایعات آهن، انواع مختلف ضایعات در ساختمان‌ها، چدن و ضایعات فلزهای رنگی مثل مس، برنج و … را با بیشترین قیمت و نقدی به عنوان خریدار ضایعات آهن خریداری می‌کند. فقط کافی است با مجموعه ما تماس بگیرید. کارشناسان ما 24 ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان عزیز خود هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.