جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

خریدار ضایعات باتری

ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ| طراحی سایت فروشگاهی| بهینه سازی سایت seo

۲ بازديد
۰ ۰

باتری‌های کهنه و مستهلک جزو ضایعات ارزشمند به حساب می‌آیند که بایستی خریدار ضایعات باتری مطابق مقررات به خصوصی آن‌ها را از بین ببرد و مجدد استفاده کند. ایران ضایعات2 در این زمینه نیز فعالیت می‌کند و سال‌ها است که اقدام به جمع‌ کردن و بازیافت انواع ضایعات مانند خریدار ضایعات باتری و خریدار ضایعات چدن و … می‌کند. به این علت که بازیافت هر چیزی به خصوص باتری اهمیت زیادی در صنعت دارد و برای کشور بسیار ضروری است. همچنین محیط زندگی ما را به مکانی سالم‌تر برای نسل‌ آینده تبدیل خواهد کرد.

 

خریدار ضایعات باتری خودرو

طبق تحقیقات صورت پذیرفته این روزها در حدود ۶۰ درصد سرب از معادن سرب تصفیه و تولید شده است. ۴۰ درصد دیگر از بازیافت قراضه‌ باتری‌های مستهلک خودروها حاصل می‌شود. این مساله در سراسر دنیا یکی از منابع مهم دستیابی به سرب خالص است. امروزه بازیافت باتری‌های فرسوده در کشور بیشتر به روش سنتی و توسط خریدار ضایعات باتری حرفه‌‌ای خودروها صورت می‌‌گیرد.

باتری‌های سربی خودروها مجموعه‌هایی کوچک جهت ذخیره انرژی از راه مصرف کنترل ‌شده در واکنش‌های شیمیایی هستند. بنابراین کمترین کمک جهت بازیافت این گونه باتری‌ها کمک شاسانی در این زمینه می‌تواند بکند.

 

خریدار ضایعات باتری خودرو

 

 بهترین خریدار ضایعات باتری در تهران

بررسی‌ها نشان می‌دهد باتری‌ها در یک زمان طی واکنش‌های شیمیایی، انرژی الکتریکی ضروری را جهت سیستم‌های خارجی میسر می‌کنند. زمانی‌که یک باتری به مرور تخلیه می‌شود، غلظت اسید سولفوریک و به تبع آن سرعت واکنش‌ها کم می‌شود. باتری‌ها به علت غیرقابل بازگشت بودن واکنش‌های شیمیایی دارای طول عمری مشخص هستند. پس از رسیدن به انتهای دوره عمری خود، با وجود سرب بالا، غیرمصرف بوده و در گروه پسماند‌های ویژه قرار می‌گیرند.

این روزها فناوری‌های جدید با انجام بازیافت باتری‌های سربی فرسوده شده حاصل می‌شود. بنابراین متخصص خریدار ضایعات باتری در تهران با بازیافت این باتری‌ها و با کاهش اثرات سوء محیط زیست، در طولانی مدت می‌تواند بر روی محیط زندگی ما اثر بگذارد.

گروه ایران ضایعات2 به عنوان بهترین خریدار ضایعات باتری مدت‌هاست که در حال جمع‌آوری و بازیافت ضایعات باتری فعالیت دارد. این شرکت امیدوار است که با همکاری مسئولین و مردم بتواند فعالیت حرفه‌ای خود را ادامه دهد و به کشور و صنعت آن، کمک هرچند کوچک اما ارزنده‌ای بکند.

 

خریدار ضایعات باتری‌ های زنگ زده و فرسوده

ایران ضایعات2 به عنوان بزرگترین خریدار ضایعات باتری های زنگ زده و فرسوده در سرتا سر کشور است که همیشه آمادگی خدمات‌رسانی به مشتریان عزیز خود را دارد، جهت فروش ضایعات باتری‌های خود همین حالا با تلفن‌های داخل سایت تماس بگیرید.

 

خریدار ضایعات باتری‌ های زنگ زده

 

آنچه در انتها باید بدانید

خریدار ضایعات باتری حرفه‌ای معتقد است، جهت انجام بازیافت زیست ‌محیطی برای پسماند‌های ویژه در کشور نیازمند درنظر گرفتن راهبردهایی است که بر پایه اولویت‌‌های کشور تعیین شده باشد. همچنین بایستی جمع‌آوری، حمل‌ونقل و بازیافت در چارچوب قانون باشد.

از این رو ایران ضایعات2 به عنوان خریدار نقدی ضایعات باتری، توانایی این را دارد که باتری‌ها را با همه محتویات آن اعم از ‌پوسته ، بدنه ، شبکه‌ها ، جداکننده‌ها و … به بهترین شیوه بازیافت کند.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.